11 December 2012

angry me !

okay. angry me. actually not at all just rasa geram yang melampau je. rase nak tinju-tinju je. awak ni suka sangat hilang tetiba. cuba laa kalau nak hilang tu bagitahu dulu. kalau la saya buat polis report betol-betol macam mana. lalalala. kalau saya yang hilang tetiba tahu pun awak marah ! ishh. geram betol.


report polis dekat twitter je pun. hahaha. risau tau. ishh. nasib baik ade yang menceriakan keadaan. peace yo :)

hebat la aku ni. sambil update blog sambil dengar cerita as. nasib baik tak tertaip balik apa yang as cakap..

okay nak sambung balik study law malam esok ada test law. wish me luck guys


all this happened, more or less

04 December 2012

precious moments !



guysss ! rindu korang sangat-sangat. nak jumpaa. nak lepak. nak gelak-gelak. nak gila-gila dengan korang. ya Allah rindu nya aku dekat dyorang :(

take care !


jangan ganggu saya !

rasa nya minggu ni akan menjadi minggu yang paling busy and tersangat busy. its because my calender full dengan macam-macam notis! pack giler. dengan test nya, quiz nya, project work, report assignment ! Ya Allah. banyak nya yang nak kena settle kan. -.-"

just now, pergi lunch dengan wan dekat ayam penyet padang jawa. menu yang sama. ayam penyet dua, nasi+sup dua, bergedil dua, bakso dua, extrajosh anggor (wan punya) and limau ais ( aku punya ). tengah feel makan walaupun cuaca panas. cop nak beritahu dulu. this kedai makan dah ada improvement, kalau dulu order pukul 12.00 noon then makanan smpai pukul 1.30pm. but now just waited for only 15 minutes. good job :) . sambung cerita sebenar, tengah syok-syok ratah ayam suddenly wan suruh tengok handphone dia. kenapa ye ? 

one message received from his mother said that

 " surat tawaran dah sampai, daftar 15 december and the cost is rm1600 per sem."

tahniah sayang and wish you goodluck ! tapi dalam hati ade laa sikit rasa sedih tapi its okay because semua nie untuk masa depan awak :) and insya-Allah ade jodoh untuk masa depan kita juga. tapi jauh sangat laa pula ! takpe bukan nye kita tak biasa long distance relationship :P apa-apa pun gambatte kudasai popom. empat tahun je. tak lama :)

once again goodluck dear and do your best (^.^) . love you

all this happened, more or less !

29 November 2012

a little bit more busy this week dengan presentation IBM ( International Business ) on the first day of this week and test 2 account on tuesday. bukan tu je, class malam nya lagi replacement class also, damn tired ! but still have time untuk entertained myself. hehe. beside, hari rabu hari tu mak, abah and adik datang pulak tetiba. rindu laa tu. semua tak tahu nk pergi mana, then aku decided pergi rumah pakcik je laa. konon nya nak jumpa azrol but unfortunately, azrol dah tidur. eh budak kechik, dan-dan laa hari tu kau nak tidur awalkan. geram betol ! then before pukul 12 mak dah ajak balik because esok mak and abah kerja and and aku ade class. kesian adik. ngidam makan nasi kukus. sekali da habis daa. lain kali ya awak :P

and malam tadi pergi tengok bola dengan wan, dauz and hapis btol ke ea name dy hapis? Malaysia vs Laos. tak sia-sia pergi because Malaysia menang 4 - 1 . awesome ! memang puas gila pergi malam tu, join Ultras Malaya macam biasa. memang berpeloh macam aku salah seorang player harimau malaya ! but this time tak banyak lagu yang best, dia punya body movement pun sama je. tak banyak macam dulu. apa-apa pun Go Go Malaysia Go !

tiket bola yang berharga rm30 . tapi its free for me. hehe. thanx wan <3 p="p">

 



balik tu memang penat gila. nasib baik la ktorang pergi naik kereta. then boleh laa aku tidur. the part that i like the most. pokaye! tertidur sekejap. tahu-tahu je wan da kejot beritahu da sampai depan rumah aku :) even dapat tidur sekejap tapi memang lega :) hilang teros rasa ngantok. 


25 November 2012

still have !

almost a year aku tak update blog. then kenapa tiba-tiba hari ni. why? ade ape dengan tarikh ni.

nothing special pun. just hari ni ade masa terluang phuii bajet kau retis plok busy manjang 

just to inform yang blog ni still exist even aku dah terlampau lame mengabaikan nye

sepanjang setahun ni banyak yang telah berlaku, macam-macam cerita, kisah, kontroversi, propaganda, drama, filem, cerpen and etc

the latest :

aku baru je lepas common test. gambaran common test sama je macam time diploma dulu kecot perot laa nk jawab. if dulu dekat branch lecturer boleh laa cakap "take it as a quiz, coz test nanti i prepare lain untuk u guys" sebab soalan common test memang susah. prepared by campus shah alam. but now aku dah dekat shah alam. memang  tekanan laa kan -.-"

before seated for the test, on 03rd november 2012 it was hari yang paling bersejarah dalam hidup aku setakat ni. my engagement day. even ada sikit problem but alhamdulillah semuanya selesai dengan selamat :)
selain tu juga, aku dapat jumpa dengan kawan-kawan lama walaupun ramai yang marah sebab tak jemput. sorry uolls. insyallah, jodoh panjang sampai hari nya nanti aku jemput ye :)

mid sem break, for sure rumah aku busy gila. rumah buat renovation sikit. but yang paling comel kita orang ramai-ramai cat rumah :) angah, adik, ain, mak, abah and wan. preparation untuk hantaran memang susah sebab semua aku tengok cantik tak tahu nak pilih macam mane. actually aku tak kisah, just follow idea mak. mula-mula mak pilih warna hijau. da siap satu gubahan. try laa snap picture. then warna x naik. mak kate taknak. now turn aku buat pilihan but mak n wan kate tak lawa pula. geramm okay fine ! uolss pilih. tahu pun blurr. okay aku bagi second idea pula . purple grey. nampak nye macam tak de bantahan. then mula beli barang. mase tengah siap kan hantaran wan bersuara "macam senang je nak buatnya, tengok poun macam best, tetiba je banyak idea datang, rasa macam nk buat sendiri laa hantaran aye" okay, saye terkejot awak. 

one more thing yang tak boleh lupa

two weeks before the day
me   : awak, awak nak bagi hantaran berapa dulang ?
wan : kalau nak bagi satu je boleh ?
me   : boleh je. sb aye mungkin bagi sembilan dulang.
wan : banyak nya. aye bagi awak lima awk balas tujuh.
me   : alaa. takpe biar berlebih nanti tak cukup.
wan : taknak laa macam tu aye bagi sikit awak bagi banyak
me   : yela-yela

one week before
wan : hehe. awak. sembilan taw
me  : apa yang sembilan awak ?
wan : hehehe. hantaran. 
me   : haaa. aye dah cakap. degil. dush!

a few hours before the event
wan : sayang, awak ade tak lagi barang-barang?
me   : what do you mean haa?
wan : hehehe. da jadi sebelas
me   : AWAK !

ape lagi, nasib baik la cousins aku awesome ! memang dorang belasah semua coklat. hahaha

tu baru tang dulang hantaran. belom masok lagi tang pilih tarikh. mula nya aku and wan pilih 10.11.12. but on that day aku ade common test and wanee (wan's sister) ade test muet. so kena pilih tarikh lain. aku pilih 03.11.12 sebab aku tengah mid sem break and maybe takde problem. but on that date wan kate family dia tak boleh sebab a week before dyowg ade kenduri kawen dekat kampung. takut tak ramai yang boleh datang. tukar tarikh lagi -.- 18.11.12. still x sesuai. at last aku and wan sepakat 03.11.12. sebab tarikh tu je yang available. just maybe sebelah wan yang datang tak ramai. (lima kereta)

...................................................................................................................................

kelmarin lepas class nihon-go aku pergi tengok twilight : breaking dawn part 11  dengan wan. memang best gila. wan siap cakap dia berdebar-debar tengok cerita tu. comel laa awak ni. kitorang kecewa gila carlisle cullen mati. rasa macam dah tak syok dah. konon sedih laa. seth and leah mati. tapi syok sebab jane, aro and volturi mati ! suprise. kuase alice superb. aro terkena . renesmee cantik.

poster 

edward cullen & bella swan

bella & her daughter renesmee

bella , edward & renesmee - forever

:: nak tengok lagi.

all this happened, more or less !

23 July 2011

one for all ~ all for one

agak lme yep blog nyh x di update . nyh sume gare3 kekangan mse yg dihadapi n  assignment yg berlmbak3 . even skunk nyh aku dlm mggu mid sem break . tapi xsempat jgak nk fuhh fuhh . buang abok pluz sawang yg mlekat sne sni dkta blog nyh . tmbah plak prasaan mlaz yg terkumpol dlm bdn aku nyh . so aku poun tlh mgabaikn blog nyh. so di sebab kan cite3 yg tertunggak . post kaly nyh . akan di jadikan koleksi cite-cite yg happen before mid sem break . byk gler kout ~ so enjoy reading ~

awal sem 6 . hahaha aku da sem akhir weyh . teruje gler siot ~ story student part 6 yg blaja di uitm segamat johor . awal sem je da begitu sadis n memerit kan hati . cite nye cam gini

permohonan kolej anda berjaye
kolej yg dipohon : sektor A (kolej siswa)
omg . kami da bercampur

mksud nye : semue plajar part 6 akan di tempat kan di kolej baru sektor A iaitu SULUK BELINGKUNG

respon awal : hooreeey . kolej baru . lalalala

beberape mnit kmdian

WHAT WHY ADOI ASAL plak

agak3 korang knape ?? ye laa mne x nye . ktowg sume terpakse mrempat dlm bilik bdak3 lain o sewe umah kat lua dlu OMG  . mknenye satu blik ade 5 org . kalo dlm satu blik tu sume ite knal xpe . da la sume blik di rombak . plg tdk poun dlm blik uh knal sowg je la . adush . uh blom agy dpt dak3 yg blgak mcm snior . upzzz .its FACT uke . meme ade . lalalala

so aku nana n dyla decide ktowg nk dok lua for a while . hehehe

ktowg xswe umah juz tumpang umah makcik dyla . mkcik dy da x dok situ kire uma tinggal . p xmcm uma tggl lgsg . bersih n sume poun ckop.

actually ktowg eddop berempat dlm umah uh . pluz nan toyol . eyt . bukan toyol yg kale ijau pluz botak uh . nyh toyol ade rmbut pluz berbukit bukau . lalalallaa name dy nurizzah. toyol uh nickname dy . aku poun xpham mne dy dpat nicknme uh . lalalala

first tym dok lua . mang excited gle . msak laa pe laa . sume3 laa .. de satu mlm uh ktowg dok r lepak at uma sewe syira . tym uh nana blik . so yg ade aku dyla nan toyol . sembang pnye sembang

jom pegi sagil ~

ejum : eleh jgn ckp je lbey . tgk3 esok xjd

demi membuktikan kbnran . ececeh . satu picnic di rangke ntok esok ary ~

sadin + roti + 100pluz + mineral water + nsik lmak

ejum : eh mcm xpcye plak . hehehe

 semangat gler dyowg . ktowg bjye jmpe satu port bek pnye . lalala


 tgk3 . bahagie nye mke ktowg mang lme gler . dlm 3-4jam ktowg berendam

menggode x dylaa . auwwww

dak nyh bajet cun plok!

ary uh blik je dri sagil . mang sume poun pdam terbongkang ~

..........................................................................

nex week nye ktowg plan pgy mlake plak . event yg kly nyh mmg da mcm evnt wajib bg ktowg b3 bile nek sem baru . agy3 sem nyh sem akhir ktowg as diploma studnt . lalalala . sem nyh mcm havoc ckit laa . sb nye

dok lua means - no limit time bile ktowg nk blik
kete dyla means - xperlu swe kete . juz tong3 wet myk
shopping means- $$ shopping pluz coz xyah byar wet swe kete
melake means - byk tempat bule pegi

hahahahhaha . bek pnyeeee

ceda + toyol + nana + dyla + una

ptg jumaat uh . ktowg amik una siap3 . sng nnty twoz pgy je xyah nk msok uitm dlu .
pagi awl x awal r bngon . ekot dreba

siap pnye siap . akhirnye siap da make up n sume3

da smpi mlake ape agy . shopping ~
nk taw shopping sampi kan xde satu poun pic ktowg tgh shopping. nmpk x btape rakus nye kami. lalalala
juz ade pic time ktowg kat klebang je .cri coconut shake . kak dyla kite mngidam wok . hehehe

 toyol + una

 macam3 aksi ktowg buad dkat klebang . lalalala


 nana + ceda + toyol

ceda + una + dyla




hehehe . mlm uh ktowg tgk muvee cite pe ea lpe plok . ish myk naa mvee yg aku tgk . smpi lpe daa . weee . kowg muvee ape ea ? hahahaha

blik je da pgy . hahaha . pnat gler . twoz tito xsdar ape . ptg ckit anta una blik . n n n una banje MCD . lalala . thanx una xsgke . weee~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ktowg msok kolej awl buln 7 rse nye kalo xpoun akhir buln 6 . xegt plok . lalalala . 
xlme lpas ktowg msok kolej . transformer kluar . wee . egt nk tgk kat uma nan gmok . tp xbule plok weekend uh aku dyla n nana ade trip ntok exco persida dkat pulau kapas . so ary kamis uh lincah3 ktowg shoot pgy mlke . hehehe .ktowg terponteng claz ETR300 . sory sir .xsngaje. ktowg pg kamiz poun sb jumaat xde claz uh . yg gembre cgt uh . TRANSFORMER 3D 1645 . kalo xsilap r .

yesh bjye ajak naqib . lalala







tapi plik kan xde gmbr owg len slain ktowg b3 . hahahaha . sb aku xjmpe poun pic yg de gmbr naqib . upz . cowey yup . lalalala . nk taw . ttbe mse blik tym nyh . ktowg sesat . hahaha . ntah jln mne ntah . hal nyh mnybabkan ktowg bermlm at uma mkck nana . maklom laa da jd bdak kolej . had limit smpi kol 11 je . adoi 
pagy uh ajim anta ktowg . sb mlm uh ktowg nk gwak g pulau kapaz . so dyla bg ajim pgg kete . 
abishh ~

........................................................

guys . nk taw sbnrnye ade agy cite nye . 

ponteng gotong royong . jadi mcm pati tetibe ntok pegi sagil dgn sparuh bdak claz . tp time nyh pic xde so xpat laa nk tunjok realiti nye . p yg penting bez gler  . mcm mne ktowg sludop kuar dri SB pgy ke intan gne jlan blkg . nmpk pkck UK dgn serentak sume tundok . lalu jln longkang . dri utan lari cepat3 pegi intan . jato terdudok nk twon bkit smpi koto suar aku =.=" . mmg time uh ktowg btoi3 mcm pndtg tnpe izin yg mlarikan dri dr pgwai imigresen . hahahahaha

nk taw . ktowg bngon awl gler . sb nye ktowg nk kuar dri SB before org lain bngon . hahahaha . nk taw sweet gler . mmg tym uh bkrjesame ggile r . hahahaha . bule di kate kan keje gile r jgak . hahahaha . mentang3 korg part6 buad prngai ea . ttbe sume yg terlibat pshai kez 'birthday party areen' sem lpaz tergelak .  hahahaha . byg kan kalo lagy skaly ktowg kne pggl . maw kne tatatertib . hahahah . yeke . no kumen . lalalala . tapi tulah pngalaman ktowg bersme bbrpe bdak claz yg segar dlm memory . sweet gleer .


thanx yaw . weee ~

05 May 2011

awek adikadik aku !

hey . tetibe je nk buad post pshai awek adikadik aku . bce btoi3 uke jgn kompiuz . bukn awekawek adq aku tp awek adikadik aku . HAHA . memandangkan aku ade due owg adik je so sng laa nk cite due3 skaly . HAHA . juz xde story nk cite meyh . p rse cam nk mnaip . nk cite pshai mnde yg lpaz mcm susa nk di kenang . memory low  sudaa . 

mulemule angah . nme awek dy aza syima ( kalo salah mintak maap ye ) 



dak nyh dy dok shah alam . aku poun bru je nak suai knal ngan dy . xbpe nk rpat agy r . p td dy de chat nan aku . agak friendly laa . sng nk berborak . bule get throuugh r . myb . agy poun before nyh da pnah jmpe an . pham3 laa . aku nyh kan pendiam dan pemalu  =.= . pe3 poun selamat berkenalan ~


nextnext alan . awek dy dak kechik demok . hahaha . sape xkenal dyba rosli hahahah . dak nyh dak skola alan . pnah jmpe slalu r gak chat . hehehehe . owg nye sempoi . pendek . tembam . hahaha maap ye dyba . chill keyh .


pape poun awk tetap kool keyh . syok chat nan awk dak pendek demok . hakhakhak dakdek
hehehehe . tapi yg xsyok . bile depandepan . awk nyh pemalu cgt r . ishh3 . get kunk awu r . weee ~


pape poun kowg mang kool . wee . n n n kowg shumel laa bdak3 . hehehe . bese r . 'akak' nyh xde adq pompuan yg de hero je . so rock n roll . weee . 

adioz ..

chaw ..

spiderweb !


meme memang da berhabok laa kan blog nyh . bersawang poun daa . segala serangge dan kerengge da mnginap kat blog aku nyh . sume poun sebab mlaz gler nk menaip . lagi poun sb baru abish final exam ntok part 5 . kasi rehat laa dlu . konon nk tiru gaye una (rumet nana) tito for one week . mang tak laa kan . muntah r jwb nye .
 tgh ary td window shopping nan as after renew my license . wow . dugaan besar . tengok kanan 50% diskaun . tengok kiri 70% diskaun . omg . bayang kan laa . kalo tetibe . gedebuk . duit jato dri langit . mang melompat aku ngan as (enough laa anis oi . mang xlaa kan ) . do i care ~


huhuhuhu . xpe ea . tggu3 . weee ~

28 February 2011

just love ^^

sebenarnye . xde motif poun nk buad post nyh . tapi tetibe .
rase seronok bile kawan3 kite poun ade chenta dyowg . 
sb kite poun rse ape itu chenta .
tapi tak sume orang mempunyai pendapat yang same tentang chenta .

It is a curious thought, but it is only when u see people looking ridiculous that u realize just how much u love them !


debek nan mona
knal pakwe dy je . awek dy xknal poun
hahaha . yang pazti pakwe dy gegiler r .awek dy poun
mcm kool . awek dy cumel pkwe dy 'mok'

dauz nan meda
awek dy pluz pakwe dy due3 otak senget . gello . haha
sangat poyo . due3 poun same je . besh kawan nan kowg .
kekanda adinda konon ! wekz
pape poun cumel3 gak . kisah plak owg nk kte pe (:

aqran nan asnida
pakwe dy kool awek dy hot plus gojez
bff shye smpi mty . kapel yg unik n pelik n len mcm
pape poun chenta ade dlm aty ^^

elut nan chowt
pakwe steady awek chilsh . ish3 .mcm mne tuu
awek dy tembam sesangat . pakwe dy hehe~
bentuk mcm mne poun kowg mang sporting !

love story ~
romeo, take me somewhere we can be alone
i'll be waiting, all there's left to do is run
you'll be the prince and i'll be the princess
it's love story, baby just say yes ~

26 February 2011

si pencuri !!

terlampau banyak kategori bagi word 'si pencuri' . kadang3 ia membawa mksud yang tersirat dan kadang3 ia membawa maksud yang tersurat . tapi kadang3 juge ia sangat jelas dan sangat nyate bagi menggambarkan watak sebenar ==" . contohnye minggu nie jee . banyak pencuri yang berkait rapat dengan hidup aku .

pencuri hati
mereka yang dimaksudkan dengan pencuri hati ni adalah org yg aku sayang la . ceyt . hahahaha . rindu giler kout . lame rasenye da xjmpe . nk dijadikan cerite yang membuad kan lagy bertambah3 rindu . 'handphone' kesayangan en.gommok uh lost . taw x pe mksudnye . hadoyai ~ makin double trouble la jawabnye .  iyaaaww~ memeng bisu la k660i aku minggu nie . bosannye ~ die kate . tunggu lagy 8 hari . mang aku countdown r jawabnye kan . pe bule buad . trime je laa .


pencuri handphone
haa . nie mang jelas terang dan nyate laa kan .  cam gampang doe . ntah sape lak yang curi handphone gommok . geram giler doe . da la tu satu3 nye penghubung aku ngan die . memang patut poun kan . ishhh . da curi hp uh satu hal . bule plak die tepon aku . konon aku xtaw laa . hp uh da kne curik . mang cam babi r kan perangai die . kalo tepon sbb nk pulangkan hp uh balik xpe . bule plak die mengayat . bajet aku xbule cam ke suare gommok dengan suare orang len . bullshit r kan . nk bajet die hot plak . ayat macam sial . buduh pnye jantan . siap bahase kan diri die 'abg' bagai . damn !! nk berlakon la plak . mang takde bakat la kan . huh ~ buad sakit hati je .

pencuri mase
mase! memang rsenye bule gler la kan . mne tak nye . minggu nyh ade comman test dari shah alam . seyhp . sem nyh memang lagy banyak la kan . 3 core subject plak uh . mang tergeliat otak aku .
far300 - financial accounting
tax 320 - Malaysian taxation
maf320 - information for managing resources
tapi nasib baik la sume calculation paper . kalo la theory paper . mang tak laa kan . dengan marketing nye . paz uh LAW plak . mne sections mne cases . ary nyh baru lpas paper maf320 . esok tax320 dengan far300 . hope soklan xcomplicated . mang weekndd nyh full dengan test . abis je paper tax nanty mang aku marathon 'marry me mary' bahagie ^^ . waiting for dat time .

deep in myheart : bile nak balik nie . rindunye . semalam tax nan alan bunc . dy ajak tengok tournament rugby dy main . kat teknik shah alam . tapi ade test xpat nk pegy . dy tex poun mcm sdey jee . adeq sowey . xpat pegy~ tetibe troz je rse rindu kat die . sangat3 . rindu angah jugak sbb die kate die kol aku xdapat3 . nak balik . mak poun da tnye bile nak balik . abah outstation . rindu rumah gler ketat . sangat3 . n n windu gommok aku . lame r jugak xjumpe . lagy3 da takde hp nie . test . event persida . mitek . argghh mcm3 r agy . nk balikk .

study3 . study3 .study3 . accounting vs taxation 

19 February 2011

berdue lbey baek =="

berdue di dalam blik bersame eka even meera xpgy mne3
tapi dy sb dy tak mlekat kat dlm blik so xbule ckp b3 lbey baek ^^
sangat bahagie prasaan nyh
malam td da 'garden' dinner nan eka
weeee~
pergh . mlm uh uat pertame kaly kout aku tgk eka x abish mkn
banyak gler seyhp chef gojez msak an ntok ktowg
sedddaapp~
asheh chef ^^
pgy nyh . ktowg mngon sesame ~
n n n basoh ken sesame . heheheh dan juge cri duet bsoh ken poun bersame
paz uh bule plak terlupe nk bwak duet bsoh ken yg ktowg cri td 
haisyh . eka nyh da tue la
hahahhahahaha
n skunk nga tggu ken siap di mesin (:
eka baju da ciap jom amik
~

nak pg makan juge
suda lapa nyh
~

13 February 2011

..l..

im fucking dun loike this kind of feeling
huh ! =.=
please go away ~

03 February 2011

first date 2thousnd eleven !

okay ahad ary uh < 30/jan/11 >

HAHA mcm la first tym date . first tym pe . ntok 2011 !
dekat sbulan xjmpe so cty rye cine nyh nk jmpe r  . jenoh pk nk pgy mne
haisyh~ xtaw nk pgy mne . rse mcm satu KL da pusing .HAHA
sbnrnye x . juz xtaw jln by car . kalo nek ktm sng je . kah3
 da give up nk pk so ktowg decide ntok pgy mines je ! je ! je ! rawr . bosan !
p xkesa la . pkol bpe ntah gerak . p paz bekpez r < pkol 11 rsenye >
smpai je dekat mines . psing3 jap nek bowling !
mok banje due game uke . mati la aku . bukn xhebad ea . gentar je HAHA
dalm sejam lbey finally nye aku kalah due3 game . n n n fyi kalah TEROK !
mlash nk cite ~ pas uh aku lyankan si gommok nyh nk men snooker . g poun xrmi owg . bule la
dy ajar aku . itu ini n ttbe ! i LOVE it ! gosh! wee~
xpe t da hebad aku ley klah an dy . wee~



after that ktowg juz jjalan dlm mines . makan minum coolblog < cekelet > then marshmello pe agy ea ~ uh je la kout . HAHA . rse nye cam akak kat coolblog uh da nyampah tgk ktowg pusing 3 4 kaly . ktowg  jusco . egt nk tgk wayang p cam mlash . then ktowg  men game token . HAHA da men uh twon mkan . laksa shake ! curry laksa n asam laksa . wee~

abish mkan blik uma . men carrom plak ^^
aku menang . HEHE . mak plak msak laksa . perghh . kknyangan =.="
ape3 poun asheh gommok! ntok ary yg besh (:


i do love u if i said that once!

bil tertunggak 4 ~

pegy melake for khurafat ^^

adela ary ape ea . kamis kalo x silap . tym uh cty ape ntah . bosan plak dok at sgamat
so ceda nana dyla ajak la naqib nan naz kuar  mlake . nk tgk khurafat
pagy uh ngon awl sb nk settle kan latihan tax < paz sem r >
da siap uh skaly nana tepon naqib . guest what ! naqib demam okay !
mkne nye xjadi ke . mengong ! gurauan semate .time aku pgy ke bilik nana .
dyowg blom siap agy . p da nk pkol 11 okay . cpat3 . lincah3 siap skaly da kol 12 bru sampai depan
cian dyowg ! siap mkn sweet corn da . adoi lapa . blom bekpez



 dalam pkol 1 lbey sampai mlake lmbt doe jlan jem . smpi dataran pahlawan dlm pkol 2 lbey .



 twoz nek wayang tket kol 3.40 kout . HEHE .
da beli tiket cri plak naqib nan naz . elg mne ntah . okay kat game (:
da la men game x mncbar main daytona naqib kalah !
paz uh mncbe nsib . egt apt challeng baek song ju ke . mang x r!


 paz uh . ktowg poun twon nak g mkn . HEHE . lapa gler kout! tym twon uh bule plak dyowg singgah nk memanah plak . weyh aku lapa . ttbe nmpk stall jual shawl . hahahaha .smntre dyowg nga mmanah aku poun mmanah gak . HAHA


cpat3 sume pgy makan . lapa gler


wayang da nk mle . sume gerak pg wayang . then masok je susunan dri kiri
naqib nana dyla aku naz
hahahha . mle3 nye nk ltak naqib nana naz dyla aku
p xjd plak . HAHA
aku tgk crite anto . mang x r ! wee~ amik nko . jap psing kiri . jap psing knan . p aku bek ckit dri nana . aku x mnjerit poun . wee ~ kan naz kan ^^

abish tgk wyg dyla nk jmpe mmb dy kjap . aku nan nana jaln3 pgy beli coolblog (:


lpash uh grak blik . tak bule blik lmbt . esok de claz . kol 8 plak uh . t x bngon plak . wee~
thanx for da day . niway khurafat bese3 je ^^