31 May 2010

nak di jadikan cerita



waa..tersanad la lme x update blog pdehal dok u
ma uat aktvti sukn bru (xde la bru cgt juz bwu nk bergerk actve).. sukan " BINA BADAN " hahahhaha..ac2lly bukn xde sory maw cite p prasan yg tercgt la mlaz..hahaha..agy2 lttop lak spoiled..huh !! nyh ttbe lak trase jri2 da gtal nk menaip..

stori kali nyh nk cite pshai gmok uh gak..spe agy kalo bukn en katak shye..de la bbrpe ary lpash..knon nk g amik dy at clunk r an..gle bapak r aku pnye konfiden..taw jln seyhp..seng je..agy2 da di beri sokongan padu oleh angah..heheheh..pe agy..nk xnk mak n abah kte uke r..hahahaha..actually mang mak yg suoh amik..p mak nk ekot an..so xpat r nade2 cgt..weee..gedik sial..hahahha..de aku kisah..ske aty r..dengan mke bgge aku nan angah poun kuar r dri uma..mak suoh btolk awl..dengan pnoh jaya n dedikasi nye aku bwk kete..smpi la ke tol rm1..tol i-city..journey ktowg mle mnjdi kucar kacir ble aku nmpk jusco bukit rja berada sblh knan n bukn sblah kri.. OMG !! camne lak bule jusco nyh bertukar tmpat atau kiteorg LOST !! tidak .. tidak ..

aku :: "angah kol abg cepat, p nko jgn r uat sore gabra..uat elek je.."
angah :: " asal lak??"
aku :: " mampuz r t dy gelak guling2 at aku !! "
angah :: "yela2"

talian telefon ::
tut .. tut .. tut ..tut
abg :: "heeello "
angah :: "hello "
abg :: "hah, katne da?"
angah :: "ktowg bwu lpaz tol i-city"
abg :: "oo..nmpak x jusco blah kri korg "

smbil berbisik,tkot abg dgr
angah :: "long,mang jap agy abg ktawe gling2 n nanez2 at nko "
aku :: "asal??"
angah :: "da salah jln r pe agy..nah amik nyh nko ckp nan dy sndri "

hallamak !!bengong r angah nyh abish r aku..adoi..abg tanye at aku "asal mok??salah jalan ea??"
aku poun nan lmbat2 ckap "ha'ah" smbil bdebar2 aku tggu respon dy..oh tidak !!
tnpe mmbuang mse agy agy..dengan bgitu kncg tnpe mmpduli an alam sekitar
"HAKHAKHAKHAKHAKHAKHAKHAKHAKHAKHAK"

amik nko..dy pnye glak an aku..wuu..majok skjap..xptot btol..haisyh
paz uh dy bg la instrctn ntok smpai uma dy..tp, dgn x semena2..aku sesat agy..hahahha.taw2 je, sebelah kri aku adalah hosp tengku ampuan .....dgn sklip mte aku rse n aty aku ckp..""weyh,anis oi sesat agy""adush..aku nmpak je petronaz n twoz park kete at c2 PETRONAS SRI ANDALAS..n n n twoz je kol gmok uh..dy kte tggu situ..jap agy dy datg..
lime blaz mnit kmudian dy datg nan due owg kwn dy..mmb nye bwk moto dy n dy ckp aku.."mok dok sblah..bia abg bwak" paz uh mke xabish2 tsngih..(pe sengih2)..xlme paz uh..smpai la at uma dy..sembang nan mama n abh smbil tggu dy mndy..ktowg poun grak blik..cop3x..smpai at simpang nk kuar uh dy kte..hallamk !! lsen lpe nk bg..ktowg poun ptah blik smbil tukr pemandu..skunk stereng da tukr tgn..thn agy skaly ktowg poun bergrk blik..dlm pkol bpe 11 smpi uma..uh poun sbb bontot angah da pnash dok dlm kete..nk kuar nan mmb ye pnye pshai..dr td tepon nye mmkak..ktowg drop dy at uma..then twoz g mam at CRK..da knyg..blik...smpai uma..sembg2 jap..paz uh twoz tito..nyte gomok..

cam uh r kuang lbey pemanduan aku ke uma nye..haisyh..

chenta awk la gomok !!

hacks_syaffuansyafiq

2 comments: