25 October 2010

mutiara 148 - jul-nov 2010

yeah another 3weekz ntok habiskan sem nyh
maknenye tinggal lagi 3 weekz la aku nan dak3 nyh
hahaha..da nk penghujung sem bru tergrak hati
ntok cite pshai bdak3 blik aku an
time study week plak .. ape la nak jadi ngan awk nyh ceda
uke back to the story
tu la, sbnrnye banyak yg nak di cerite tapi tu la
mlaz bukan men .. hehehe ..


ntok sem nyh aku diletakkan satu bilik nan dak part 1
bukn sowg , bukn 2 owg tapi 3 owg ..
mknenye aku la senior ..adoi xbeshnye
pe3 poun terpakse gak la aku dok blik uh
kalu tak nak ddok mane lagi..


mse aku mule3 aku sampai bilek nyh
nan mak abah n en.katak kuh
perghh .. dyowg resrved an ktil atz ntok aku seyhp
mang xpat la .. paz uh mle ar 3owg yg bknaan bersuare


mak :: dyowg blik nnt, ckap r nak tukar ktil ataz
en.katak :: awk tukr kan je la tilamnye yunk ..dlu poun awk kne mcam uh
abh :: ske aty la nk tito mne poun .. jnji de katil


lpaz da slam sume mak abh n en katak kuh
aku poun mnggu bdak3 nyh blik
lmbt gler..haisyh..


ye .. uh poun dyowg .. bermula la cerita ..
dyowg nyh de mcm3 krenah
mcm3 perangai mcm3 peel hehehehe
mle3 cite pshai meera


meera . ampang . dip in bankg
slim giler  . simple . luv korean
suke uat mnde sndwi3 lanx la owg len nk ckp pe
die pduli pe .. p die agk pmalu owg nye .. hehehe .. klaka la awk nyh
tpi kan degil poun ye jgak .. adoi .. myk nye prngai awk nyh
heheheh ..


next,
eka . muar . dip in quantitative science
dak ktil sblh shye . speky . free hair . pinky
sgt suke chenta kpde tito . asal ade mse je dy tito
eka . aka sgt jelesh ea d sini .. dush3 .
dy de pkwe nme aizat . wee . perlu mention uh . hahaha
hohohoho . shye cgt ta bule kwan nan dy !!
sb dy cgt kuat kuatkuatmakan tahu
abish la aku makin gemok . p dy tetap maintn slim
sgt jlesh nyh . gwamnye . p besh satu bilek nan dy . dy cgt caring


last one
sbnrnye da malsh da nk taip nyh
part bdak nyh je yg mlash
ttbe mlash nye dtg mmbuak3 ..hahha .. cam gng berapi tahu
hahaha . sowey ka qila .. uke3 adik anish cite nyh au


ka qila . rawang . dip in accountancy
pinky . speky . shorty . heavy . upz tlbey plak xpe3 dy tgh "diet"
hahahhahahahahhahahahhahahahahahahha
kawan bek tasya same otak cam dy weee
pe3 poun junior aku uh .. hahaha .. 
knape ka qila
sebb dy agy myk kdot .. hahha
n n n xlpe jgak sb dy cgt cgt cgt pandai .. hahahha
owg pndai mang cam uh .. hahaha ..
bdak katil atz aku . mang tiap mlm3 r dy dgr aku gayot .. kalo dy xtito r ..wee
taken by syahir .. wee .. wuuu .. ry uh kne mwa nan syahir .. 'jaat'
sgt actv owgnye .. pe ea yg die actv .. jeng jeng jeng
sport r .. taekwndo . futsal . gym sumenye dy msok
caya la ka qila .. weee
pling pnting .. dy tersgt la hebat cozz berjaye kjot an aku mngon pg
sowe dy . cam ayam jantan at kampung aku .. hahha
padan mke nko ka qila .. abish3 aku tembak .. hahahha
da r mlaz nk cite da ..


pe3 poun aka suke satu bilek nan kowg
happening . smbil goyang pale .. cpat3 .. hahaha



No comments:

Post a Comment