18 November 2010

gara-gara daging korban !!

semalam hari raya korban bagi semua umat islam di Malaysia
so, selamat hari raya  (!)
as usual nasi impit dan rendang as a main menu
mlm nk raye uh sume da prepare . buad mne yg ptot
mlm uh tito kol 12

paginye . hohoho . aku ngon pling lambat
angah . adik n abh da pg solat raya
5 mnit paz aku ngon dyowg blik < nampak sangat ngon lambat gler >
lpaz owg da mule balik solat mak siap3 nk g surau nan cik ina
heh . aku mlash nk pg . paz uh dok uma mmbebel boink

lme gler nk tggu . mle3 uh cam de plan nk raye kat rawang uma mokde
paz uh xjadi . tapi mak stil suoh siap3
nak g ane ea . tanye mak . upe nye mak poun xde plan agy
uke . aku bwak je . tgh drive uh mak kte g dengkil jom . uma opa chu < adq arwah atok >
aku uke je . grak r kesane . hahaha . jalan ekot signboard < xtaw jlan >
stelah satu jam stgh bru smpi . hahahha
pkol 5lbey baru ktowg grak blik

dlm mse xsmpai satu jam ktorg da ade kat alamanda
hehehe . sambil3 uh aku poun mncri la ape3 yg bule di beli
satu bau yg mnusuk .. hehe . famos amos
chocolate pecan no nut 200gm yesh . ngap3
wow ! hot n cold . alamk camne nk bayau nyh 
uke3 . hello gommok . weee . dy bitaw dy at laguna 
smbil ckp nan gommok smbil mte tgk kasut < wah3 >
eyt3 . da bertukar org .wane plak . hehehe . lme xdgr sowe dak nyh
bowak3 . hey shye dgr gmok da mmbebel < abish la kredit aku >
hahahha . abg dekot

uke (!) dapat kol . pkck dtg uma . kalo tak mang lme agy r dok at situ
balik3 je da nampak azrol . hehehe
abish la nko aku keje kan
sambil uh . agh nan pkcik uat projek at dapor < msak memasak >
ingredients : maggi telo aym daging korban
hehehe . blasah azrol . wee .eleh majok datang at aku gak
sebab aku de mknan . haisyh . mang bdak pwot tank . hahahah
hehehe . de owg jelesh shye nan azrol . hahaha
pakcik balik pkol 12 . lpaz cite melayu abish < pe ntah tajuk nye >
uke . un9 jap . tito 

~ oyt egt da abish ke ~

nyh bru nk mule cite .. td uh intro < intro ckit pnye pnjg plak >
ttbe aku terjge . alamak sakit pwot . sib bek toilet dpan bilik . hah pe agy (!)
adoi . sakit nye . smbg tito then terjge agy . haah (!) agy skaly . blary aku kejar toilet
pdehal toilet uh xde r grak mne3 poun
pkol bpe ntah . terjge agy . dy da mai da . zasssss ---> toilet
sampai la ke pgy . anta mak g keje td agy r bpoloh3 den mnhan nyo
tgh sdap bwak ditiup angin dari penyaman udare < aircond ngeng >
alamak . mesin basuh da nk spin < dy da mai da > 
jap3 . sabo . ckit lagi nk sampai uma . oh tdak (!)
dgn lincah dan kencang nye . sib bek adq de kat luar 
park kete . twoz bgi arahan at adq 
amik purse along . matikan enjin

toilet . bam (!) < top pintu r >
 fuhhh ~ sib bek sempat 
hahahhaha

pwot cam da elok . jap agy nk kuar .. hehehe :)






_ a n i s h c e d a _

No comments:

Post a Comment