03 December 2010

shazlan *-*

adq . adq . beshday lol . nko da tue HAHA . tue dri aku x . weee ~ itu yg kite xtahu uke (!) teeett .
uke3 ckop . ello dgr la nyh . nk smbg nyh . ary nyh ktowg berempat abah . mak .aku . adq HEHE < cowey angah . pe bule buad nko at sabak xleh r ekot > HAHA . ktowg g mkan kat chicken rice shop .actuall xplan poun nk kuar . ttbe pas mak abish tgk cite favourite ye < cinte dan anugerah > mak bgi idea " mkan luar jom (!) " HEHE . anis ckop3 snyom uh . jgn nk snyom sangat la kan . uke3 x . actually bule r di katekan nk celebrte beshday adq . celebrte ke ? xsangat la kan . wee ~ < owg tue jgn mare > HAHA . diq . diq . nk bagi adiah along xde wit . nga kering HAHA . pe3 poun aku wish nko berjaye dalam edop keyh . moge3 pe yg nko blajar skunk uh la yg nko cntnue t . jgn jd cam aku . terpesong jao gler . tp uke pe . uke ke blajar civil engineering ttbe skunk amik dip in accountancy HAHA . bule la uh . an3 . nko bule suruh aku tolong jagekan wit nko HEHE . settle . ite an adiq beradiq ^_^

No comments:

Post a Comment