26 February 2011

si pencuri !!

terlampau banyak kategori bagi word 'si pencuri' . kadang3 ia membawa mksud yang tersirat dan kadang3 ia membawa maksud yang tersurat . tapi kadang3 juge ia sangat jelas dan sangat nyate bagi menggambarkan watak sebenar ==" . contohnye minggu nie jee . banyak pencuri yang berkait rapat dengan hidup aku .

pencuri hati
mereka yang dimaksudkan dengan pencuri hati ni adalah org yg aku sayang la . ceyt . hahahaha . rindu giler kout . lame rasenye da xjmpe . nk dijadikan cerite yang membuad kan lagy bertambah3 rindu . 'handphone' kesayangan en.gommok uh lost . taw x pe mksudnye . hadoyai ~ makin double trouble la jawabnye .  iyaaaww~ memeng bisu la k660i aku minggu nie . bosannye ~ die kate . tunggu lagy 8 hari . mang aku countdown r jawabnye kan . pe bule buad . trime je laa .


pencuri handphone
haa . nie mang jelas terang dan nyate laa kan .  cam gampang doe . ntah sape lak yang curi handphone gommok . geram giler doe . da la tu satu3 nye penghubung aku ngan die . memang patut poun kan . ishhh . da curi hp uh satu hal . bule plak die tepon aku . konon aku xtaw laa . hp uh da kne curik . mang cam babi r kan perangai die . kalo tepon sbb nk pulangkan hp uh balik xpe . bule plak die mengayat . bajet aku xbule cam ke suare gommok dengan suare orang len . bullshit r kan . nk bajet die hot plak . ayat macam sial . buduh pnye jantan . siap bahase kan diri die 'abg' bagai . damn !! nk berlakon la plak . mang takde bakat la kan . huh ~ buad sakit hati je .

pencuri mase
mase! memang rsenye bule gler la kan . mne tak nye . minggu nyh ade comman test dari shah alam . seyhp . sem nyh memang lagy banyak la kan . 3 core subject plak uh . mang tergeliat otak aku .
far300 - financial accounting
tax 320 - Malaysian taxation
maf320 - information for managing resources
tapi nasib baik la sume calculation paper . kalo la theory paper . mang tak laa kan . dengan marketing nye . paz uh LAW plak . mne sections mne cases . ary nyh baru lpas paper maf320 . esok tax320 dengan far300 . hope soklan xcomplicated . mang weekndd nyh full dengan test . abis je paper tax nanty mang aku marathon 'marry me mary' bahagie ^^ . waiting for dat time .

deep in myheart : bile nak balik nie . rindunye . semalam tax nan alan bunc . dy ajak tengok tournament rugby dy main . kat teknik shah alam . tapi ade test xpat nk pegy . dy tex poun mcm sdey jee . adeq sowey . xpat pegy~ tetibe troz je rse rindu kat die . sangat3 . rindu angah jugak sbb die kate die kol aku xdapat3 . nak balik . mak poun da tnye bile nak balik . abah outstation . rindu rumah gler ketat . sangat3 . n n windu gommok aku . lame r jugak xjumpe . lagy3 da takde hp nie . test . event persida . mitek . argghh mcm3 r agy . nk balikk .

study3 . study3 .study3 . accounting vs taxation 

No comments:

Post a Comment