29 November 2012

a little bit more busy this week dengan presentation IBM ( International Business ) on the first day of this week and test 2 account on tuesday. bukan tu je, class malam nya lagi replacement class also, damn tired ! but still have time untuk entertained myself. hehe. beside, hari rabu hari tu mak, abah and adik datang pulak tetiba. rindu laa tu. semua tak tahu nk pergi mana, then aku decided pergi rumah pakcik je laa. konon nya nak jumpa azrol but unfortunately, azrol dah tidur. eh budak kechik, dan-dan laa hari tu kau nak tidur awalkan. geram betol ! then before pukul 12 mak dah ajak balik because esok mak and abah kerja and and aku ade class. kesian adik. ngidam makan nasi kukus. sekali da habis daa. lain kali ya awak :P

and malam tadi pergi tengok bola dengan wan, dauz and hapis btol ke ea name dy hapis? Malaysia vs Laos. tak sia-sia pergi because Malaysia menang 4 - 1 . awesome ! memang puas gila pergi malam tu, join Ultras Malaya macam biasa. memang berpeloh macam aku salah seorang player harimau malaya ! but this time tak banyak lagu yang best, dia punya body movement pun sama je. tak banyak macam dulu. apa-apa pun Go Go Malaysia Go !

tiket bola yang berharga rm30 . tapi its free for me. hehe. thanx wan <3 p="p">

 



balik tu memang penat gila. nasib baik la ktorang pergi naik kereta. then boleh laa aku tidur. the part that i like the most. pokaye! tertidur sekejap. tahu-tahu je wan da kejot beritahu da sampai depan rumah aku :) even dapat tidur sekejap tapi memang lega :) hilang teros rasa ngantok. 


No comments:

Post a Comment